DN
×

Цього тижня свій День народження святкують:

Вітаємо Вас та від усієї душі бажаємо, щоб доля щедро дарувала Вам, шановні наші іменинники, радість, щастя, достаток, благополуччя, а роки хай будуть багаті на міцне здоров’я, людську повагу і вдячність за зроблені добрі справи. Хай здійсняться Ваші мрії і плани, успіхів Вам у роботі, навчанні, миру і злагоди.
Сіліч Тетяна Володимирівна Директор НЗО “Гімназія “Столиця”
Приступ Тетяна Михайлівна Заступник директора з НВР
Беднарська Світлана Василівна Психолог. Педагог-організатор. Вчитель фізичної культури, основ здоров’я
Присяжна Юлія Павлівна Вчитель початкових класів. Вчитель зарубіжної літератури.
Крисюк Оксана Анатоліївна Вчитель початкових класів
Шерстюк Вікторія Ігорівна Вчитель початкових класів
Биконь Тетяна Олександрівна Вчитель української мови та літератури, світової літератури, російської мови та літератури
Іванова Інна Олександрівна Вчитель німецької мови
Подпалова Людмила Миколаївна Вчитель початкових класів, німецької мови
Дяченко Олена Сергіївна Вчитель англійської мови
Гроза Олена Ігорівна Вчитель англійської мови
Капустіна Олена Вікторівна Вчитель музики
Вашкевич Таїсія Леонідівна Вчитель хімії
Охріменко Олександр Святославович Вчитель історії, правознавства
Лада Марія Дмитрівна Вчитель історії, правознавства, художньої культури
Пархомчук Олександр Іванович Вчитель фізики
Шалапа Світлана Віталіївна Вчитель хореографії, ЛФК
Бушковська Наталія Миколаївна Вчитель англійської мови
Тунда Сергій Леонідович Вчитель інформатики
Чекмарьова Людмила Михайлівна Вчитель української мови і літератури
Шпотя Світлана Анатоліївна Вчитель географії, біології
Кравченко Леонід Григорович Тренер з шахів
Гринчук Ганна Сергіївна Вчитель риторики, театральної гри
Крисюк Раїса Іванівна Заступник директора з АГЧ
Зазірна Людмила Миколаївна Медична сестра
Кордратенко Аліна Валеріївна Вчитель англійської мови
Романюк Лариса Миколаївна Вчитель образотворчого мистецтва, трудового навчання
Брус Савва 2-А
Греба Христина 2-А
Бухарін Кирило 2-А
Єрьомінський Нікіта 2-А
Колесніков Андрій 2-А
Малиш Артем 2-А
Махлай-Мельниченко Анатолій 2-А
Павлюков Михайло 2-А
Пучев Артур 2-А
Ртіщева Катерина 2-А
Топтигіна Уляна 2-А
Шевцова Софія 2-А
Шитікова Поліна 2-А
Шкуркіна Вероніка 2-А
Яровий Андрій 2-А
Головащук Микита 3-А
Дмитрієнко Данило 3-А
Ігнатова Амалія 3-А
Клочков Владислав 3-А
Москаленко Кирило 3-А
Михайленко Дар’я 3-А
Подпалова Вікторія 3-А
Попельчук Олександра 3-А
Правдива Майя 3-А
Старосельцева Руслана 3-А
Сайко Іван 3-А
Струтинська Софія 3-А
Азархов Юрій 4-А
Босенко Тимур 4-А
Горобець Діана 4-А
Грушанська Роксолана 4-А
Карпенко Тимур 4-А
Мельниченко Денис 4-А
Олійник Зоряна 4-А
Пахолюк Ярина 4-А
Репецька Дарина 4-А
Сайко Кирило 4-А
Шалдаєв Олександр 4-А
Бойчук Андрій 5-А
Ганзевич Артем 5-А
Завадський Богдан 5-А
Кочерга Олена 5-А
Олецька Єлизавета 5-А
Сидоренко Максим 5-А
Роздорожнюк Богдан 5-А
Тарасюк Олександра 5-А
Трофімова Андреа 5-А
Старнавський Андрій 5-А
Ярославцев Нікіта 5-А
Пасько Федір 5-А
Яковенко Єгор 5-А
Байдак Маргарита 6-А
Грищенко Микола 6-А
Іваненко Тарас 6-А
Климчук Артем 6-А
Любарський Марк 6-А
Ольховська Дарина 6-А
Ольховська Марія 6-А
Прокопчук Данило 6-А
Прокопчук Олександр 6-А
Скітейкін Даниїл 6-А
Тимошенко Анастасія 6-А
Четверіков Юлій 6-А
Яремчук Олександр 6-А
Педан Валерія Олександрівна 7-А
Марчук Варвара Ігорівна 7-А
Сайко Марія Станіславівна 7-А
Калініченко Гліб 7-А
Федоренко Євгеній 7-А
Горобець Кіріл 8-А
Голошевич Андрій 8-А
Єрмолаєв Вадим 8-А
Карпенко Поліна 8-А
Кривовяз Ольга 8-А
Курило Софія 8-А
Роздорожнюк Софія 8-А
Чернов Данило 8-А
Чепурнов Ілля 8-А
Шиманський Адам 8-А
Гнєдаш Єгор 9-А
Грицай Дмитро 9-А
Каялов Михайло 9-А
Павлюкова Олександра 9-А
Яремчук Євгеній 9-А
Шацька Юлія 9-А
Ртіщев Максим 12-А
Головащук Ганна 12-А
Деркач Владислав 12-А
Наговіцин Дмитро 12-А
Сокур Анна 12-А
Міняйлик Артур 12-А
Папенишев Євген 12-А
Мяктінова Наталія 9-А
Цимбалюк Дмитро 8-А
Рябчиков Владислав 4-А
Рябчиков Володимир 4-А
Гетманський Гліб 3-А
Платонов Назар 2-А
 
 
⇦ Повернутись на попередню сторінку

Що таке робота МАН і як вона впливає на учня?

 

otkrutui_yrok_man_2016_001У вересні, на початку навчального року,  учні 9-А класу НЗО «Гімназія «Столиця» від абревіатури «МАН» робили дивно зарозумілий вираз обличчя, вдаючи, що знають і значення слова, і етапи роботи, але в їх шкільному житті повно-повнісінько інших, значно важливіших справ… Та згодом під магнетичним впливом учителя історії Олександра Святославовича (який,  до речі, саме писав кандидатську роботу з історії)  та розповідями учителя української мови та літератури Людмили Михайлівни писати науково-дослідницьку роботу Малої академії наук України стало творчою необхідністю. Було обрано теми відповідно до секцій – історія та українська мова. Якось зовсім несподівано дев’ятикласники помітили, що МАН для кожного – це як природній процес дорослості, що є обов’язковим і необхідним для розвитку особистості. Процес захопив. Минали місяці пошуків, співпраці, деякої конкуренції…

otkrutui_yrok_man_2016_003Пам’ятається,  як  Головащук Ганна після районного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, де вона презентувала свою роботу за  темою «Односкладні речення в романі Василя Шкляра «Маруся»,  із завмиранням серця чекала результатів, оскільки її однокласники – Владислав Деркач (тема: «Репрезентація влади у портретах Карла V Габсбурга») і  Бінд Ксенія (тема: «Фреска  «Різдво Діви Марії» Софійського собору як історичне джерело»)– вже отримали призові місця та  були делеговані на міський етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт  Малої академії наук України.

Правда, хвилювалася даремно, бо згодом представляла район і в конкурсі  робіт МАН, і отримала призове місце на районній олімпіаді.

otkrutui_yrok_man_2016_004Одне з питань, яке ставили до юних науковців під час конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт: «Як вплинув на вас процес написання роботи?»  Відповіді були  достойними:

  • Завдяки роботі МАН я навчилася збирати та аналізувати інформацію, робити висновки, презентувати дослідження у вигляді виступу, доводити свою точку зору в рамках наукової дискусії, – з блиском в очах говорила Бінд Ксенія.
  • Робота МАН формує такі якості особистості, як зосередженість  та відповідальність, –  зважено відповідав Владислав Деркач.
  • Процес дослідження, справді,  дисциплінує, розвиває самоконтроль, адже до цього   спонукає робота з джерелами, що передбачає аналіз великого обсягу інформації, –  доводила Головащук Ганна.

А Євген Шарапов, призер ІІ (міського)  минулорічного  Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН  (секція «Екологічно безпечні технології та ресурсозбереження» базова дисципліна «Фізика»), посміхаючись, розповідає, що знімає втому і стрес, розв’язуючи задачі з фізики…

otkrutui_yrok_man_2016_002